wtorek, 27 stycznia 2009

Oszczędności

Nadszedł kryzys.Oszczędności jak zwykle należy rozpocząć od maluczkich. Na pierwszy ogień rzucono policjantów którzy łatać będą dziurę budżetową oddając prawo do wcześnejszych emerytur. Tuskowa strategia nie trzyma się kupy.Z jednej strony Czuma ze swoimi idiotycznymi pomysłami o powszechnym dostępie do broni z drugiej masowy wymarsz doświadczonych funkcjonariuszy na emeryturę. Zostaną studenciki, Tusk może nie wie,ale oni za marne grosze nie zamierzają brudzić sobie rączek.Kto będzie następny? Pielęgniarki, Nauczyciele!Poświęćcie swoje pensje!Załatajcie dziurę budżetową... inaczej wkroczy PiS ze swoimi hasłami bezpieczeństwa i ja będę absurdalne i niemoralne statystyki tworzyć mnożąc sprawy dla dobra już nie wspólnego tylko Ziobry i Kaczyńskiego. Oj, te polskie dylematy.
Na pocieszenie, moich kochanych nauczycielek, żart:emerytowana nauczycielka obładowana zakupami idzie ulicą. Nagle z piskiem opon podjeżdża nowiutki mercedes:- Proszę pani! Pamięta mnie pani?! To ja, pani uczeń! Podwiozę panią!- Och Adasiu, poznałeś mnie po tylu latach?- Nie, panią nie, ale pani płaszczyk tak!

2 komentarze:

  1. Sama prawda, z mojej perspektywy zwłaszcza ta z płaszczykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To może Ty łataj dziurę budżetową a ja Ci płaszczyk fundnę:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy