sobota, 7 lutego 2009

Humor

Jak dobrze rozpocząć dzień gdy o 7.00 budzi cię informacja o pobiciu starszego mężczyzny przez dwóch młodych chłopaków. Zmęczona, zrezygnowana, zestresowana wstałam z łóżka.Pierwsze zaskoczyło mnie słońce, następnie krawat w czarno białe paski.Zastanawiałam się czy to skutek focha. Niee. To rezultat odnalezienia dobrego człowieka, który pozytywnie wpływa na moje samopoczucie. Dziekuję człowieku, że jesteś.
Wymyśliłam Cię -Irena Jarocka
Wymyśliłam cię nocą przy blasku świec,
nauczyłam się ciebie po prostu chcieć.
Wystarczyła mi chwila niewielka,
byś imię miał, byś po prostu się stał.
Wymyśliłam cię z cienia, nim nastał świt,
powierzyłam się niemal aż po sam wstyd.
Nie wahałam się ani minuty,
byś imię miał, byś nareszcie się stał.
Dobrze wiem, co oznacza samotność,
osobna noc, osobny dzień...
Gdy samotność dokuczy zbyt mocno,
niech dzieje się co chce, co chce!
Wymyśliłam cię w gniewie na parę chwil,
nauczyłam się ciebie - no cóż, to styl.
Nie wierzyłam w to ani przez moment,
byś imię miał, byś naprawdę się stał.
Pomyliłam się - tak przecież bywa też,
wymyśliłam cię, więc zostań - jeśli chcesz.
Wystarczyła mi chwila niedługa,
byś imię miał, byś na zawsze je miał.
Dobrze wiem, co oznacza samotność,
osobna noc, osobny dzień...
Gdy samotność dokuczy zbyt mocno,
niech dzieje się co chce, co chce!
Pomyliłam się - tak przecież bywa też,
wymyśliłam cię, więc zostań - jeśli chcesz.
Wystarczyła mi chwila niedługa,
byś imię miał, byś na zawsze je miał.

5 komentarzy:

  1. Eryko, nie podniecaj się Panem Jarkiem Kuźniarem! On ma NARZECZONĄ! Dlatego bądź tak miła i nie wazelinuj u JK na blogu.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi Pan Jarek Kuźniar napisze,że ma narzeczoną i żebym przestała, to na pewno to zrobię,obiecuję:)A swoją drogą na blogu JK nie ma z mojej strony żadnej wazeliny,tylko zwykłe komentarze do posta i trochę żartów.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.plejada.pl/74945,0,,,,kuzniar_o_dziennikarstwie__brukowcach_i_autorytetach,wideo.html

    dajmy mu spokój, wystarczy, że już jedna go męczy (niejaka Agnieszka, która z nim pracuje) więc wypowiadajmy się tylko na konkretne tematy.

    pozdrawiam

    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kim jest Jarek Kuźniar...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zaczęłam nad tym zastanawiac hahahaha

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy