sobota, 14 lutego 2009

Dowód

Przyczepiły się me siostry,
w języku nieostrym,
że się w Jarku zakochałam.


Tłumaczę jak ludziom
zainteresowałam, no może zafascynowałam
ale zakochać się
w sweterku w czerwone romby,
co robi tromby ze swoich ust,
panu co nigdy krawata nie nosi,
no może jak go ktoś poprosi,
panu co robi takie dziwne miny
z nieznanej przyczyny,
co wzdycha i mruczy,
buczy jak mu ktoś dokuczy.


Informuję me siostry,
że kochać nie umiem
animowanego pana
choć mi humor poprawia od rana.

5 komentarzy:

  1. nie wierze ci wać panna,
    że nie wzdychasz do telewizora od rana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niech siostra ma miłosierdzie nade mną

    OdpowiedzUsuń
  3. siostra Maria od aniołów nie od prokuratorów ;) ale ok niech będzie mam miłosierdzie i dla ciebie sis

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę ci miłości tak szczerej i prawdziwej bo na nią zasługujesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja tylko powiem:DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy